Цветна декларация
Изисква диапазон от приложения – от студено бяло до черно-кафяво. Задоволява търсещите надеждност и трайност, като същевременно предлага фактори за удобство, като функционалност и логика. Този автентичен диапазон от цветове се основава на разнообразие от различни времеви периоди и строителни стилове. От една страна диапазонът се маркира от сухи кафяви и стоманено сиви нюанси, придружавани от светло калаени до бледо лилави оттенъци на сивото, от друга – от стила на заскрежено-цветни тонове. В съвременната архитектура и архитектурата от миналото, както в града, така и в провинцията, ние се натъкваме на тези цветни тонови скали постоянно – както в светски, така и в културни сгради. Ние приемаме тези тонове като визуален баланс, защото те най-често задоволяват нашите тайни визуални очаквания. Те извикват у нас един вид очаквано виждане за бъдещето.
Животът като имиджов продукт
Естетика и етос – жилищата са храна. До съвсем неотдавна принципът „Престижът е въпрос на външен вид!“ важеше. Днес обаче хората се определят чрез начина си на живот и това как живеят: „Покажи ми къде живееш и ще ти кажа кой си!“ Автомобилът също е изоставен като имиджов продукт по същия начин като пътешествията, оценките на децата ни, кръгът от известни хора, които познаваме или къмпингуването в различни дестинации в САЩ. Интензивното използване на стените, съжителството с широкоформатни произведения на изкуството заедно с колекцията от книги и антики, музиката, която слушаме, физическите упражнения в градината, събиранията с приятели и правенето на хубави неща са все част от истинското удоволствие от живота.
Елегантността на простотата се е доказвала винаги в различните епохи – функционална, фина и логична.